Thursday, April 24, 2008

Bukit Tinggi

Kenangan berkunjung ke Padang dan Bukit Tinggi bersama empat orang kakak, abang ipar dan anak saudara, telah Kak Anis abadikan dalam SERIBU KALI SAYANG. Ketika di sana, Kak Anis berasa seperti berada di kampung sendiri. Damai dan tenang ...



Pemandangan kawasan sawah padi












Memang leka memandang kawasan sawah padi yang luas terbentang







Gambar perkampungan yang dirakam dari atas bukit









Kakak2 dan abang ipar sdg berehat di lobi Hotel Ambachang.






Kak anis di Istana Pagar Ruyong

7 comments:

IdzaRis said...

wah kak anis..macam puteri gitu...bukan main lagik!

NORABELLA said...

Oh baju pengantin ini yang di gayakan oleh Abby & Abg Faiz kan??

anisayuni said...

idzaris ... asalnya tak terpikir pun nak try baju ni, tp tgk kakak dan abang ipar menggayakannya, teringin laa pulak.

anisayuni said...

idzaris ... asalnya tak terpikir pun nak try baju ni, tp tgk kakak dan abang ipar menggayakannya, teringin laa pulak.

anisayuni said...

norabella ... baju pengantin yg digayakan oleh Abg Faiz dgn Abby warna hitam. Sama mcm warna baju yg kakak dan abang ipar kak anis pakai. Tgk dieorg posing2 kat bilik peraduan, tu yg terpikir nak tulis ...

nacha said...

kak Anis.. msa sy gi sana dulu x sempat nak pakai baju2 glamer ni. sbb sibuk berkejaran dgn anak yg asyik nak turun naik tangga je kejenya. tapi mmg teruja tgk kwn pakai baju yg liplap2 tu.

anisayuni said...

nacha ... masa pakai baju liplap tu, mengingatkan kak anis pd hari persandingan 20 tahun yg lalu.