Monday, November 9, 2009

Loli ...

Alhamdulillah kerana dah beres menyemak kertas jawapan exam akhir tahun dan beri markah. Tumpuan sekarang untuk borang prestasi, kemudian jadual waktu, takwim dan agihan tugas guru untuk tahun 2010


Loli sedia membantu kak anis menyemak kertas jawapan

Kalau Loli dah dapat pen, tergendala kerja kak anis sekejap



Akhirnya Loli tidur setelah penat berlari-lari mengejar pen

9 comments:

Aidanna said...

pandai yer die...

♥v i d a♥ said...

salam kak anis... cute la loli tue.. saya suka^^,

anisayuni said...

Aidanna .. Lolipop ni mmg sangat manja dan pandai buat muka supaya org kesian pd dia ...

anisayuni said...

vida ... loli ni dari spesies snowshoes ... kat bahagian kaki dan tangan dia ada kasut warna putih. Bunyinya tak macam kucing2 lain ...

hananorisa said...

salam..hana nk mencelah cikit nie...loli ni comei lah...loli mengingatkn saya pada kucing sy yg bernama momot...

momot pun ssama...pantang nampak pen dan pemadam...msti abislah tergendala semua kerja...

Dewi said...

comey nya si loli tue... geram...

anisayuni said...

vida ... loli makan gumuk dan berat. lenguh tangan dukung dia ...

anisayuni said...

Aidanna ... loli ni stone aje. Sepasang mata birunya kuyu aje

Miss Diana said...

salam..hai kak anis...hihi cutenya cat tu...tringt sy kt kcg sy si citam....kcg ni mmg pantang nmpk kita dok di meja bt krj nula la dia nk tmpg sekaki..hihihi tp adakalanya kerenah si kucing ni mmpu meghilangkan lara dihati