Wednesday, February 3, 2010

Saat Kau Kata Cinta

10 comments:

shafahanz-iman said...

Salam... Kak, susah nak komen... semua novel akak best2 belaka.. dari suara hati sampailah ke saat kau kat cinta..
Gemersik kalbu begitu meninggalkan kesan di minda, sampaikan saya berangan-angan utk memilik x-trail..

anisayuni said...

Salam kembali buat Shaf ... terima aksih atas kesudian membaca novel2 kak anis. Dalam novel cinta, kak anis selitkan petua, tazkirah dan info kesihatan hingga kadang2 mungkin menjemukan. Apa pun kak anis harap pembaca mendapat sedikit ilmu drp pembacaan yg santai itu.

shafahanz-iman said...

Sure..!! memang banyak ilmu yg saya dpat bila baca novel kak Anis...
Isshkk susah nak gambarkan sampai saya ter'berangan' bila membaca novel akak... serius kak, kalau boleh saya mmg nak jumpa akak personnally di pesta buku nanti.

nur... said...

saya dah baca "Saat Kau Kata Cinta"...memang best smpai saya jatuh cinta pada watak Abg Syafi...huhu w'pun part dia x banyak...hehe anyway, mmg superb..byk kali bc tak jemu mcm novel2 akak yg lain

Zabidah said...

Salam, saya juga tak pernah terlepas membaca novel-novel anisayuni. Tahniah telah menghasilkan novel terbaru. Tapi saya tak berapa suka cerita tentang putus cinta tanpa konflik yang amat santai spt dalam novel Saat Kau Kata Cinta.

anisayuni said...

Salam buat Zabidah. Terima kasih kerana baca SAAT KAU KATA CINTA. Kisah sebegitu mmg ada, tapi mungkinlah tidak begitu mengesan konfliknya. Insya-ALLAH, akak kak anis beri perhatian pada komen ini

anisayuni said...

Nur, terima kasih kerana baca SAAT KAU KATA CINTA. Moga ada sedikit ilmu yg Nur peroleh drp pembacaan

elya elle said...

kak anis.im 1 of ur fans.all ur novel r very2 great!love it.ianya berpijak pd bumi yg nyata bkn sesetengah novelis yg ske mengagongkn watak2 utama.n all ur novel also have many lesson.really like it ;D

Aleesya Syazreen said...

saya mmg xpernah ketinggalan membeli novel kak anis..
mmg semua best..
so ssah sikit nak komen...

kukumalu said...

salam,
novel akak yang paling best pada saya is manisnya cinta.
in fact that is one of the best novel i've ever read.
utk saat kau kata cinta ni memang best...baru habiskan malam tadi...tidur kul 1.30 pagi le nak habiskan...serious baca hari sabtu.....kira 2 hari le amik masa...best lah...